چندتا آکورد واسه گیتار...



























ببینی ضرر نمیکنی

خودتون ببینید

ترانه سرا : روزبه بمانی
آهنگساز : فرزاد فرزین
تنظیم کننده : مهران خلیلی
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

[D - Dbm - Bm - Dbm - D - Dbm - Bm-Dbm-D]

Dbm    -   D-Gbm                     Dbm   -  D-Gbm                                      

نشستم هواتو نفس میکشم ... یه چند وقتیه حال من بهتره

D -Dbm  -  Bm              Gbm           Bm                                         

دارم راه میوفتم ببینم تهش ... منو این هوا تا کجا میبره

E7   -   Dbm   -   D  -  Gbm                Dbm - D - Gbm                                    

دارم راه میوفتم ببینم تو رو ... تویی رو که یه عمره راهی شدی

    Dbm          D - Dbm - Bm                Gbm               Bm                                   

مگه میشه رد شد نگاهت نکرد ... ببین توی آینه چه ماهی شدی

Bm   -  Gb  -  E               Dbm   -    D   -  Gbm                                     

(هوایی رو که تو نفس میکشی ... دارم راه میرم بغل میکنم

Gbm - Bm   -   A                         E              D                                  

تو با من بمون تا تهِ این سفر ... من ای ماهو ماهِ عسل میکنم) 2

[Gbm-E-D - Dbm - Bm - Gbm-E-Bm - Dbm]

Dbm    -   D    -    E            Gbm         Bm                                         

همه زندیگمو بگیری ازم ... بازم پای عشقِ تو وامیستم

Dbm    -   D   -   E            Gbm           Bm                                        

یه آدم تو دنیا نشونم بده ... بتونه بگه عاشقت نیستم

D -Dbm    -  A                Dbm                Gbm                                     

همه عمر من سجده کردم به تو ... من از حسرتِ غیر تو خالیم

Dbm   -  D  - Bm           Dbm         Gbm                                          

هنوزم زمانِ پرستیدنه ... برام هیچ فرقی نداره کیم

 

هوایی رو که تو ...

 

 

 

 

 

ترانه سرا : روزبه بمانی
آهنگساز : مهدی یراحی
تنظیم کننده : مهدی یراحی
پیانو : رضا تاجبخش
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

[Bbm - Abm - Bbm]   [Bbm - Abm - Bbm - B - Bbm]

[Ebm - Bbm - B - Bbm]   [Ebm-B - Db-Gb - Abm-Abm6 - Bbm - B - Bbm]

Bbm  - Abm6-Abm      B-Db-Ebm            Db     Abm                B                Bbm              

هر جور میتونی بمون من با تو سازش میکنم ... هر بار میــگفتم نرو اینبار خــواهش میکنم

Bbm -Abm6- Abm             B- Db-Ebm             Db         B        Ebm      Bb      Bbm            

با زخمِ تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن ... تنهاتر از من   نیستی تنهاتر از ایــــــــــنم   نکن

Abm-Bbm -  B     Db             B       Bbm           Db   Abm            B     Bbm                 

با گریه های هر شبم دنبال مرحم نیستم ... اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیســتم

Ebm  Abm         Gb     Bbm             B      Abm           Db           Bbm        Ebm              

کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه ... این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه

[Bbm - Abm - Db - Gb - B - Abm - Bbm]

[Ebm - Ab - Db - Gb - B - Db - B-Abm-Bbm]

Abm-Bbm-B          Db     Bbm               B      Ebm         Bb Abm         Ebm -Bb - Bb7       

باور نکن راضی بشم      چون دوستت دارم بری ... انقدر درا رو وا نکن من که نمیذارم بری

Bbm -Abm6-Abm               Gb          Bbm                 B    Abm           Db      Bbm        Ebm     

یک عمر من پرپر زدم چون درد دوری کم نبود ... اینا که میگم یک شب از چیزی که حس   کردم     نبود

Abm -Gb  -  B     Db             B       Bbm           Db   Abm            B     Bbm                 

با گریه های هر شبم دنبال مرحم نیستم ... اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیســتم

Bbm  Abm         Gb     Bbm             B      Abm           Db           Bbm        Ebm              

کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه ... این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه

 

 

 

من فقط عاشق اینم حرف قلGmبت و بدونم

الکی Dmبگم جداCmشیم تو بگی "Eb"که نمی توDmنم



من فقط عاشق اینم بگی از Gmهمه بیزاری

دو سه روز Dmپیدام نشه Cmتا ببینم چه حالی داDmری



من فقط Fعاشق اGmینم عمری اFز خدا بگGmیرم

نقدر Dmزنده بموCmنم تا به جای تو بمDmیرم



من فقط عاشق اینم روزایی Gmکه با تو تنهام

کار و باDmر زندگی Cmمو بذارم برای فرDmدام



من فقط عاشق اینم وقتی از Gmهمه کلافه م

بشینم Dmیه گوشه ی Cmدنج موهای "Eb"تو رو بباDmفم



عاشق Fاون لحظه ام Gmکه پشت پنجره بشیFنم

حواست به من نباGmشه دزدکی تو رو ببیDmنم



من فقط Fعاشق اGmینم عمری اFز خدا بگGmیرم

انقدر Dmزنده بموCmنم تا به جای تو بمDmیرم

 

 

 

 

 

اکورد حبیب ( خرچنگهای مردابی )

 

Em.................................... Bm

دراین زمانه بی های و هوی لال پرست

Bm.......................................C

خوشا به حال کلاغای قیل وقال پرست

Em.................Bm7......... Bm

چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را

Bm................C........D....Em

( برای این همه ناباور خیال پرست )2*

.C................................ Bm

به شب نشینی خرچنگ های مردابی

D...................................C

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

Em................................... D

رسیده ها چه غریبه و نجیبه می افتن

Bm.............C............D....Em

به پای هرزعلف های باغ کارپرست)2*

C.................................... Bm

رسیدم به کمالی که جز انالحق نیست

Bm.......................... Em

کمال دارا برای منه کمال پرست

Em...................Bm7....... Bm

هنوزم زنده ام و زنده بودنم خا ریست

Bm.............C..........D..Em

به تن چشمی نامردم زاوار پرست)2*

ریتم۴/۴

 

 

 

اکورد شادمهر عقیلی(تقدیر)

 

Gm              A#                          G#          A#           Gm          Cm

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست          تو ساده دل کندی ولی    تقدیر بی تقصیر نیست

Gm           A#                        G#          A#         Gm    Cm

با این که بی تاب منی بازم منو خط می زنی       باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

Gm     A#             G#     A#               Gm   Cm             Gm             Cm

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه         اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

Gm                      G#           A#              Gm      Cm             Gm                 Cm

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور      وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور

Gm      G#              A#                    G#      A#             Gm         Cm

آخر یک شب این گریه ها سوی چشامو می بره    عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره

Gm        G#            A#                  G#      A#         Gm              Cm

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی                 راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

Gm       G#        Gm      Cm           Gm       G#     Gm                    Cm

پیدات کنم حتی اگه پروازمو  پرپر   کنی              محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

Gm       G#           Gm               Cm         Gm       G#           Gm                Cm

باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست         تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

 

 

 

 

 

اکورد شادمهر عقیلی(خیال)


B    A    C#m  B          C#m           B          A   C#m    B    C#m

با  خیالت عمری روز و شب درگیرم   توی رویام هر شب دستتو میگیرم

C#m      B            A B  A             B         E               A B  A         B

بی تو خیلی تنهام چقدر از من دوری رفتی و با  گریه گفتی که مجبوری

C#m    B                                 C#m       B                C#m

تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی

C#m             B     A            B      C#m       B      A              B

زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

 C#m            B   F#m                     C#m               B  F#m         C#m

اگه عاشق باشی   دوری هم شیرینه لحظه هامون رنگ   شادی و میبینه

C#m F#m          A F#m                C#m          B  F#m           C#m

واسه رویای من    بهترین تعبیری اگه با هم بودیم واسه هم میمیریم

C#m    B                                 C#m       B                C#m

تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی


C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

 

 

 

 

 

اکورد احسان خواجه امیری (شیرین)


A.............Gm...............................A
بذار همه بپرسن این کیه داره می خونه

A..........Gm..................A
بذار غم ته ترانه نا گفته نمونه

A..................................................Gm
بذا بفهمن این صدای خسته مال من نیست

A........Bb.........C................A
بذا همه بدونن این ترانه مال اونه

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه

A...............Bb........Gm..............A
نشونی تو رو شبیه گریه هام می دونم

A.......Bb........Gm..........................A
می خوام  گمت کنم ، نبینمت ، اگر بتونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه

Rahi Nistبرگرفته از


نظرات شما عزیزان:

امیر ارسلان
ساعت15:42---25 تير 1392
خیلی قشنگ بودن مخصوصا سبب ک فقط خاطه داشت برام
حالل داد ممنون


سجاد
ساعت19:34---23 تير 1392
عالی بود
پاسخ:مممنون از نظرتون.قابلی نداشت


meysam
ساعت16:01---23 تير 1392
سلام عزيزم وب باحالي داري .

اگه ميشه آكورد آهنگ كابوس از بلك كتس رو هم بزار.

راستي به وب منم سر بزن . تبادل لينك پايه اي ؟؟
پاسخ:'گذاشتم دوست عزیزم امیدوارم برات مفید واقع بشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,ساعت 13:39 توسط mahsa 123|